fbpx

İngilizce Makale (Essay) Nasıl Yazılır? Essay Yazmak İçin Harika 6 Yöntem

Bir cevap yazın

Comment as a guest.

7 − two =

  1. müthiş yazmışsınız. diğer siteler gibi yazmak için yazılmadığı beli. derste hocanın anlattığının aynısı olmuş teşekkürler. biraz daha detay ekleyebilirsiniz yazıya tabiki. örnek essaylar falan

  2. çok gereksiz bir konu değil mi? kalıp yargıları yıksak artık. illa ilk cümlesi şöyle olucak,yan cümlecikler olucak, giriş gelişme sonuç of offf… insanoğlu niye böyle? niye her şeyi kuralına göre yapmak zorundayız? sırf bu sıkı kurallar var diye millet essayleri tezleri falan birilerine yazdırıyo, biliyosunuz dimi 😀 akademik suç işleniyor maalesef… yani yıl olmuş 2021 şu makalelere biraz öznellik gelebilsin. illa birilerini alıntılamak, birilerinin görüşlerini referans göstermek falan olmasın… her birimiz bir bireyiz ve düşüncelerimiz önemli. akademik çalışmaların insana korkutucu görünmesinin nedeni de bu. bana katılmayanlar olacaktır, bu yorumum da yayınlanamayabilir…eyvallah.

Sliding Sidebar